Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Ured za komunikacije, brendiranje i odnose s javnošću

Ured radi na promociji razvojnih politika i Strategija Sveučilišta, uspostavlja i održava uzajamnu komunikaciju između Sveučilišta i javnosti te proučava javnost i održava indirektne veze sa građanstvom pomoću medija, djeluje kao tumač između Sveučilišta i javnosti, prati i informira medije te prati odnose s tržištem, interno komunicira i savjetuje u komuniciranju u kriznim situacijama, sudjeluje u organizaciji javnih događaja na Sveučilištu. 
 

Zadužen je za međunarodnu komunikaciju i brendiranje Sveučilišta, stvaranje i održavanje mreže komunikacijskih stručnjaka na razini cijelog Sveučilišta, za generiranje i koordinaciju sadržaja za digitalne medije, razvoj i provedbu komunikacijske strategije Sveučilišta usmjerene na Internet i digitalne medije. 

Komunicira s čelnicima sastavnica s ciljem definiranja potrebe podrške studentima usklađene s najboljim praksama i kulturama specifičnim za svaku sastavnicu.

Organizira brifing/javne govore: provodi prezentacije na konferencijama i lokalnoj zajednici vezane uz istraživanje i rad Sveučilišta te radi na upoznavanju novinara s istraživanjima koja se provode na Sveučilištu,

Radi na pripremi priopćenja za medije, kreiranju sadržaja o važnim događajima u životu Sveučilišta i drugim strateškim materijalima usmjerenima na promociju visokog obrazovanju s ciljem razvoja sustava financijske podrške programima.


Djelatnici Ureda za komunikacije, brendiranje i odnose s javnošću

dr. sc. Dina Cvek Zubaj, nasl. pred.

dina.cvek.zubaj@unipu.hr    

Naziv Engleski jezik Semestar Studij INFO
Multimedija 2 prijediplomski
Engleski jezik:
Semestri nastave: 2
Popularna kultura i brendiranje 3 prijediplomski
Engleski jezik:
Semestri nastave: 3